Τι κρατάς - Τι πετάς


Έφτασε αυτή η στιγμή. Η στιγμή της ανασκόπησης και των New Year Resolutions. Και πόσο άτιμο είναι το μυαλό που ξεχνάει έτσι εύκολα. Εγώ, ευτυχώς, έχω καταγεγραμμένη όλη τη χρονιά στην αγαπημένη μου εβδομαδιαία ανασκόπηση "How was your week". Τι τύχη είναι αυτή! Το δικό μου, digital ημερολόγιο. Ανυπομονώ λοιπόν να βρω λίγο χρόνο και να καθίσω με ένα ωραίο τσάι να διαβάσω την χρονιά μου. Δεν είναι όλα μέσα. Το ξέρω. Αλλά είναι τα σημαντικότερα και τα θετικότερα. Ακόμα και κωδικοποιημένα (ήδη για κάποια προσπαθώ να αποκρυπτογραφήσω και να θυμηθώ....). Ίσως το 2015 να γίνω πιο συγκεκριμένη ώστε να καταλαβαινόμαστε καλύτερα. Όπως και να 'χει, νομίζω ότι είναι πολύ εποικοδομητικό να κοιτάς πίσω, πώς ξεκίνησε η χρονιά και πώς κατέληξε. Πού σε βρήκε και πού σε άφησε. Και το κυριότερο, πώς σε βρήκε και πώς σε άφησε. Έκανες τα βήματα που σχεδίαζες; Κράτησες τις υποσχέσεις σου; Κατόρθωσες να ανταπεξέλθεις σε αυτά που σου σέρβιρε το 2014; Στάθηκες στο ύψος σου; Υπέκυψες;

Αν θέλετε, προτείνω να κάνουμε μαζί αυτή την μικρή αναδρομή και να μοιραστούμε τα όνειρα και τα μαθήματα. Οι ερωτήσεις είναι λίγες και απλές και θα ξεκινήσω, ως καλή οικοδέσποινα, πρώτη με τις απαντήσεις. Και μετά θα αναμένω με ανυπομονησία τις δικές σας.... Με ειλικρίνεια. Αν θέλετε με το όνομά σας ή με ψευδώνυμο. Στο lifelikes.andriana@gmail.com . Με το χέρι στην καρδιά. Έτσι όταν, πρώτα ο Θεός, του χρόνου κοιτάξετε τις απαντήσεις σας να νιώσετε ότι σας αφορούν 100%.

Οι στιγμές που θα κρατήσω από το 2014 είναι..... 
οι ησυχίες και τα γέλια που μοιράστηκα με τους δικούς μου ανθρώπους.
Οι στιγμές που θα αφήσω από το το 2014 είναι... τα αδιέξοδα. Γιατί δεν υπάρχουν.
Οι στιγμές που ονειρεύομαι για το 2015 είναι... 
αυτές της γαλήνης. Που θα ηρεμήσει ο νους και η καρδιά μου.
Η ευχή μου για το 2015 είναι... να αφεθώ και να απολαύσω.


Καλή μας χρονιά! Να είναι όπως την έχετε ονειρευτεί... και κάτι παραπάνω.
ανδριάνα

ΥΓ. Ο τίτλος της ανάρτησης είναι 'κλεμμένος' από την καθιερωμένη, ετήσια συνάντηση του συνοδοιπόρου με 3 ακόμη φίλους, εκεί στα τέλη Δεκεμβρίου. Συναντιούνται από το πρωί και τους πιάνει νύχτα. Τι συζητούν... άγνωστο!

Σχόλια

  1. Δύσκολο το 2014. Μας έφερε απώλειες, μικρές χαρές, μεγάλες λύπες, μεγάλες αγωνίες, που στην πορεία έγιναν μικρές εξ αποτελέσματος....Τί να κρατήσεις και τί να πετάξεις.
    Κρατώ τα καλά αποτελέσματα που έκαναν τις αγωνίες να φαίνονται ασήμαντες.
    Κρατώ τις ωραίες στιγμές των παιδιών και της ακριβής μικρής....απεφοίτησε γαρ από το προνήπιο του "Harvard"...αμ πώς...
    Πετώ τις αγωνίες και περιμένω τα χαρμόσυνα αποτελέσματα.....αμήν
    Πετώ τις άσχημες καταλήξεις από φιλίες χρόνων....αλλά κρατώ τις ωραίες στιγμές που περάσαμε μαζί....και την σοφία που με δίδαξαν να ξεχωρίζω αυτούς που μου ταιριάζουν και μου αξίζουν.
    Κρατώ τα βλέμματα του αγαπημένου πριν και μετά τις ταλαιπωρίες....μισός άνθρωπος έμπαινε και άλλος έβγαινε...κρατώ τον δεύτερο.
    Κρατώ τις αναμνήσεις αυτού που μας άφησε νωρίς, χωρίς να προλάβουμε να τον χαρούμε, να μας χαρεί, να τον γελάσουμε αρκετά, να τον τσιγκλίσουμε περισσότερο....ας είναι καλά εκεί που είναι...τον θυμάμαι και τον αγαπώ πολύ.
    Πετώ τις στενοχώριες που μου φάνηκαν βουνό ενώ ήταν τίποτ' άλλο παρά μια ανηφοριά...μετά ήρθαν τα βουνά και τα αναγνώρισα....ας τελειώνουν όμως παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο κείμενο. Εύχομαι το 2015 να έχει μικρές λύπες και ΜΕΓΑΛΕΣ χαρές!

      Διαγραφή
    2. Θα είναι κοριτσάκι μου γιατί απλά υπάρχετε εσείς, τα παιδιά μου, ο άνδρας μου και η ακριβή μικρή και η επόμενη που είναι στον δρόμο της, μέσα στην ζωή μου...τί άλλο να ζητήσω παρά να είστε όλοι καλά και ευτυχισμένοι...και να μην μας ξεχνάτε όσο μακριά και να είστε....

      Διαγραφή
  2. Εγώ, με όλο το θάρρος, το έκανα κείμενο στο blog μου. Και μιας και είμαστε αδελφοποιημένα blogs, ιδού το link:
    http://musicspins.blogspot.gr/2015/01/new-year-resolutions.html

    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι πολλά ταξίδια, πολλές μουσικές, αλλά κυρίως πολλή αγάπη!
      Και του χρόνου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

the bright side of blogging :: by andriana