Τι κρατάς - τι πετάς #2


Οι αγαπημένοι μου φίλοι Τέλης και Ναταλία μου έστειλαν τις δικές τους απαντήσεις. Και είναι τόσο όμορφες που δεν μπορούσα να μην τις μοιραστώ μαζί σας..... Σας εύχομαι το 2016 να κοιτάτε πίσω στην ευχή του 2015 και να χαμογελάτε με ικανοποίηση. Σας αγαπώ & σας ευχαριστώ!

ανδριάνα


Τέλης:
Οι στιγμές που θα κρατήσω από το 2014 είναι..... 
Νικόλας… Υπάρχουν κι άλλες, αλλά είναι με το κυάλι, όχι λόγω μεγέθους ευτυχίας, απλά… Νικόλας!
Οι στιγμές που θα αφήσω από το το 2014 είναι... 
Όταν αποτυγχάνω να διαχειριστώ αυτό που δεν μου αρέσει… και το 14 και το 13 και ακόμα πιο πίσω…
Οι στιγμές που ονειρεύομαι για το 2015 είναι... 
Ένας «ομορφότερος» άνθρωπος, σε μια «ομορφότερη» χώρα, περιτριγυρισμένος από «ομορφότερους» ανθρώπους (Η ομορφιά είναι υποκειμενική, η ομορφιά δεν είναι μόνο εξωτερική…)
Η ευχή μου για το 2015 είναι... 
Νοιάζομαι λίγο παραπάνω για το διπλανό μου, σέβομαι λίγο περισσότερο την άποψη του διπλανού μου, χαμογελάω λίγο περισσότερο στον διπλανό μου… α ρε τυχερούλη «διπλανέ», όλοι έχουμε από έναν έως πολλούς!!

Ναταλία:
Οι στιγμές που θα κρατήσω από το 2014 είναι..... 
Όλες οι φορές όπου το γαργαλητό γέλιο των 3 αγαπημένων σχημάτιζε στο πρόσωπό μου το χαμόγελο της απόλυτης ευτυχίας
Οι στιγμές που θα αφήσω από το το 2014 είναι...
Η γκρίνια. Ήταν αρκετή και πολύ κουραστική.
Οι στιγμές που ονειρεύομαι για το 2015 είναι... 
Της ισορροπίας. Όπου θα δίνεις αγάπη και ενέργεια και θα νιώθεις πως έχεις κι άλλα αποθέματα γιατί εσύ νιώθεις όμορφα και δημιουργικά. Γιατί έχεις βρει τη σωστή τομή…
Η ευχή μου για το 2015 είναι...
Να απολαύσω πραγματικά, χωρίς ίχνος άγχους, όλες τις όμορφες στιγμές που θα έρθουν...

Σχόλια