How was your week?

  • Χορτάσαμε ευρωπαϊκό ήλιο και συνθήκες ζωής (με όλα τα συν και πλην) σε τόσο λίγες ημέρες.
  • Έβγαλα το μπουφάν και τα παπούτσια και ξάπλωσα στο deck δίπλα στο ποτάμι.
  • Γέμισαν τα πόδια μου φουσκάλες (πρωτότυπο!).
  • Τα είπαμε, τα ξαναείπαμε, τα σκεφτήκαμε, τα ψάξαμε, τα συζητήσαμε.......
  • Οι φίλοι μάς περίμεναν με Γαλλικό πρωϊνό στη Βούλα.
  • Βουτήξαμε τα πόδια μας στη θάλασσα και η μικρή έτρεχε φωνάζοντας "είμαι χαρούμενη".
  • Ασκεί μια μαγική έλξη η ρουτίνα και το γνώριμο. Επικίνδυνη μερικές φορές.
  • Κράνη, μηχανάκι και βουρ για τις συναντήσεις με τον πιο αγαπημένο μου 'πελάτη' :)
  • Φως ελληνικό.
  • Απήλαυσα τις ημέρες που κατάφερα να μείνω σπίτι.
  • Άκουσα φωνούλες από τα παλιά. 
  • Άνοιξα τα παράθυρα να απολαύσω τον ήχο της βροχής.
  • Αν είσαι του διαβάσματος, δεν σου φεύγει μάλλον ποτέ. Μαθήματα online το πρωί, μαθήματα τετ-α-τετ το βράδυ.
  • -Να σας βάλω και μάσκα; -Βεβαίως! Τι όμορφη πολυτέλεια ο χρόνος.
  • Κατέφτασε το καταπληκτικό συνεργείο και ξαναζωντάνεψε ο κήπος.
  • Γέλασα πολύ παρακολουθώντας την μικρή κολυμβήτρια και τις ατελείωτες συζητήσεις της με τον προπονητή.
  • Asian night οι τρεις μας. 
Καλό σαββατοκύριακο!
ανδριάνα

Σχόλια

  1. Τα τρία αγαπημένα μου ζευγάρια ποδαράκια.....πόσο μακρυά, μα και πόσο κοντά συγχρόνως, μου φαίνονται τα χρόνια που εσείς τρέχατε με τα ποδαράκια στην άμμο και στην θάλασσα φωνάζοντας..."είμαι χαρούμενη"....και ήταν όλα τόσο μα τόσο ειδυλιακά...μόνο που δεν το έβλεπα τότε....μην ΄χάσετε τις όμορφςες στιγμές των παιδιών.....δεν έρχονται πίσω ποτέ ξανά....και είναι λίγες και φεύγουν γρήγορα.....προσέξτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

the bright side of blogging :: by andriana