How was your week?

  • Friday night = movie night at home.
  • TEDx Academy με πιο ήρεμους ρυθμούς, φθινοπωρινή δροσιά, ενδιαφέροντες ομιλητές και ωραία παρέα.
  • Πρόβα πρόβα. Στον καθρέφτη κάνω πρόβα πρόβα.
  • Αναμονές και απογοητεύσεις. Μας συμβαίνει συχνά τον τελευταίο χρόνο -δυστυχώς. 
  • Bye bye havaianas...
  • Άνθισε η βουκαμβίλιά μας!
  • Μόνο οι δυνατοί προσπαθούν...
  • Πρόγραμμα στο φούλ.
  • Κάπου διάβασα ότι ένας entrepreneur παραιτείται από την δουλειά των 40ωρών για να δουλεύει 80. Ε, κάπως έτσι μάλλον συμβαίνει και με τους freelancers αλλά it's worth it.
  • Έτοιμοι για ένα διαφορετικό city break.
  • Αυτός ο Σεπτέμβρης μου θύμισε πόσο απολαμβάνω τη δημιουργικότητα. Και ας μου παίρνει ώρες... νιώθω τόσο γεμάτη όμως μετά.
  • Είμαι ευτυχισμένη με τα πάντα και είμαι ευτυχισμένη με το τίποτα. Γιατί η ευτυχία είναι μέσα μου.
Καλό, φθινοπωρινό σαββατοκύριακο!
ανδριάνα

Σχόλια

  1. Όλα καλά θα πάνε μάτια μου θα έρθουν και οι αναμονές πληρωμένες...θα γίνουν όλα όπως τα θέλεις...υπομονή και επιμονή...και υψηλόν φρόνημα...που θα έλεγε και ο παππούς σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

the bright side of blogging :: by andriana