How was your week?



  • Φάγαμε οι 4 μας μετά από πολύυυυυ καιρό, και φάγαμε ωραία και τα είπαμε ωραία.
  • Τέτοια καταιγίδα ούτε στο Μαϊάμι! Και γίναμε μούσκεμα, και τρέξαμε να σωθούμε, και πήραμε τρένα - ταξί - μετρό, και συναντήσαμε και την οικογένεια "Χωραφά" που είχε αποκλειστεί στο Θησείο και μαζέψαμε τα μπογαλάκια μας και επιστρέψαμε από εκεί που ήρθαμε... Τι περιπέτεια!
  • Γέλασα τόσο πολύ κατά τη διάρκεια φωτογράφησης του συνοδοιπόρου για την καινούργια του ταυτότητα που ο φωτογράφος μου ζήτησε να απομακρυνθώ.
  • Ήρθε η αγαπημένη Καλαματιανή φίλη και φτιάξαμε όλες μαζί σπιτική πίτσα και κάναμε Καλαματιανά σχέδια.
  • Έκανα μία εποικοδομητική συζήτηση με θέα τον Λυκαβητό και ένας νέος, ενδιαφέρων κύκλος άνοιξε.
  • Συνάντησα τις αγαπημένες φίλες στον όμορφο κήπο του Black Duck και ανοίξαμε τις καρδιές μας που είναι λίγο πονεμένες αυτή την περίοδο.
  • Απέκτησα όμορφο, καλοκαιρινό φόρεμα, ξαφνικό δώρο της Ζ! Ευχαριστώ!
  • Εκτίμησα την απουσία internet στο κινητό. Εν ώρα αναμονής, διάβασα το καινούργιο μου βιβλίο αντί να ξανα-χαζεύω στα ίδια και τα ίδια.
  • Έλιωσα με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.... κυριολεκτικά!
  • Έκοψα την 1η μας κόκκινη πιπεριά... καλώς την και ας άργησε.
  • Μου έκαναν τουρ σε εργοστάσιο φαρμάκων. Εντυπωσιακό!
  • Έγινα συν-διαχειριστής στη σελίδα των αγαπημένων φίλων. Priceless :)
  • Σηκώσαμε και αυτή την πέτρα και δεν έκρυβε κάτι από κάτω... προχωράμε.
  • Θα τα προλάβουμε όλα ώστε να έρθει ένας Αύγουστος χωρίς ραντεβού και εκκρεμότητες.
  • Συγκινήθηκα όταν η φίλη Ν. μου είπε να στείλω και εγώ CV στην dream job της. Αγάπη.
Καλό σαββατοκύριακο!
ανδριάνα

Σχόλια