Summer Homes


Πού τρέχει το μυαλό σας τώρα που άνοιξε ο καιρός και άνοιξε και η Άνοιξη; Σε παγωτά; Σε βουτιές; Σε θερινά σινεμά; Σε βραδινούς περιπάτους; Σε σοκάκια; Λίγο από όλα μάλλον…. Εμένα τρέχει σίγουρα και στα θερινά σπίτια. Και έχω την τύχη να φιλοξενούμαι (καθώς δικό μας ‘εξοχικό’ δεν διαθέτουμε) σε μερικά από τα ωραιότερα των αγαπημένων μου φίλων… Στην Μύκονο, την Κεφαλονιά, την Ιθάκη, την Τζιά…. Τι ωραία αίσθηση που έχει ένα καλοκαιρινό σπίτι! Φτιαγμένο για να ζεις κυρίως έξω… Με ντιβάνια για τους φίλους, ανοιχτή κουζίνα για να χωρούν να μαγειρέψουν όλοι, χτιστούς καναπέδες και κεριά. Μάλλον τις καλύτερές μου διακοπές τις έχω περάσει σε σπίτια. Κανένα, όσο υπερπολυτελές και να είναι, ξενοδοχείο δεν μπορεί να συγκριθεί με την οικειότητα, την άπλα, την αίσθηση ξεγνοιασιάς που έχει ένα δικό σου (ή φιλικό) σπίτι.
Για έμπνευση, δείτε αυτά τα καταπληκτικά, καλοκαιρινά σπίτια……… της Νοτίου Αφρικής. Και τα δύο από το Style Files. Το πρώτο....


... και το δεύτερο....




Σχόλια

  1. Κι εμενα μολις ανοίξει ο καιρός το μυαλό μου τρέχει σε νησιά και διακοπές! Το σπίτι αυτό το λάτρεψα! Και παρόλο που σήμερα βρέχει εμένα το μυαλό μου συνεχίζει να ταξιδεύει σε νησιά! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

the bright side of blogging :: by andriana