How was your week?

  • Έλαβα ένα τόσο απρόσμενο και συγκινητικό δώρο. Και δεν είναι το δώρο αυτό καθεαυτό αλλά η σκέψη και η αγάπη, στη συγκεκριμένη περίπτωση της αγαπημένης μου γιαγιάς που μας φροντίζει πάντα (και ας μην είναι πια κοντά μας).
  • Αφιέρωσα 3 (σχεδόν) ημέρες στον εαυτό μου, στην ευεξία μου, στις γνώσεις μου και στις αντιλήψεις μου. Και έφυγα Κυριακή απόγευμα συγκινημένη, γεμάτη, ανανεωμένη και πολλά 'υποσχόμενη'. Και είχα και τους καλύτερους συμμαθητές.
  • Θαύμασα την προσήλωση στην προσφορά, την ανιδιοτελή αγάπη για τον συνάνθρωπο και το πρωτόγνωρο (για εμάς τους δυτικούς) ταλέντο των 2 δασκάλων που ρέει τόσο αγνά και απλά. Να έχουν πάντα δύναμη!
  • Κράτησα σημειώσεις, και συζήτησα με τον εαυτό μου και τους φίλους, και ένιωσα ότι η 'λύση' είναι τόσο απλή αλλά και τόσο δύσκολη ταυτόχρονα. Γιατί βρίσκεται μέσα μας. Βουρ για kapalbhati!
  • Άλλαξα την ώρα στα ρολόγια... και στο μυαλό μου.
  • Χοροπήδησα (στην κυριολεξία) με τα επαγγελματικά νέα της φίλης Φ. Well deserved (to say the least)! Να είναι όπως τα φαντάζεσαι και ακόμα καλύτερα....
  • Άρχησα να μετράω τα σεντόνια που θα χρειαστούμε για το Πάσχα. Μουσαφιραίοι!
  • Απήλαυσα ένα ακόμη musicspins @ botoxradio με εκλεκτούς καλεσμένους και μουσικές.
  • Δέχτηκα ένα τόσο ζεστό 'ευχαριστώ' από μια κυρία που την άφησα απλά να στρίψει από το στενάκι της στην λεωφόρο.
Καλό σαββατοκύριακο!
ανδριάνα

Σχόλια